2018. nov 24.

Vízvári Vivien lett 2018-ban a HRC női kategóriájának bajnoka!

írta: nkupa
Vízvári Vivien lett 2018-ban a HRC női kategóriájának bajnoka!

received_285553165405372.jpegVízvári Vivien holtversenyben Bianka Kiskovácovál egy Peugeot 306-al szerezte meg a Hobby Rally Cup női kategóriájának elsőségét, megkértem hát Vivient meséljen az első HRC-s szezonjáról.

Pár mondatban összegeznéd milyen volt az idei HRC szezonod?

Akár egy szóval is, szuper! Ez volt az első teljes szezonom, amit végig versenyeztem. Az év elején még nem foglalkoztatott, csupán egy másik bajnokságot tűztem ki célul 2018-ra (Alsósztregova), és hát bevallom a pályától is tarottam, hegyoldalon van, szűk, kanyorkkal teli, nem volt szimpatikus. Aztán az első verseny előtt láttam a nevezési listát ahol csupa új névvel találtam szemben magam. Természetesen kíváncsi voltam rájuk és arra is, hogy hogyan tudnék helyt állni, így beneveztem én is, gondoltam egy terven kívüli verseny belefér még az év elején. Na ez annyira jól sikerült, hogy megnyertem. Innentől kezdve nem volt kérdés hogy folytatom-e ezt a bajnokságot. Minden verseny lelkesen felkészültem és bizakodóan érkeztem, aztán sorra jöttek a jó eredmények, ami tovább motivált.A kis 306-osom mindig dobogóra repített, első és második helyezéseket sikerült bezsebelnem, ahogyan az ellenfelemnek is, ezért az utolsó versenyen volt a mindent eldöntő, s végül az első helyet megszerezve egyenlő pontszámmal lettünk első helyezettek a bajnokság női kategriájában.
Remek szezont tudhatok magam mögött így elsőre, de mint minden versenyen ezt követően is törekszem még jobb eredményekre!

Ezúton is szeretnék gratulálni minden versenyzőnek!

Melyik volt az a verseny amelyikre a legszívesebben emlékszel, és melyik az amelyiket elfelejtenéd?

Igazából nehéz lenne választani, mert minden versenyt úgy éltem meg az elejétől a végéig mint egy álmot. De a legkedvesebb az utolsó volt, ahol nagyon kiélezett helyzetben voltunk, csak tizedek és századok voltak közöttünk.Na ez tényleg ízig-vérig verseny volt! Nagyon ott kellett lenni fejben és tudni kezelni azt a nyomást, ami akkor rajtunk volt, hiszen akár egy gumiérintésen is elúszhatott volna a bajnoki cím. Nyolctizeden állt minden!

received_2295771857368201.jpeg

Olyan verseny nem volt amit elfelejtenék, hiszen a rosszból is lehet, sőt tanulni kell! A harmadik verseny volt az, ami után kicsit összetörtem. Nagyon bíztam abban, hogy azt is megfogom nyerni és vezetni tovább a bajnokságot, de túlságosan akartam, az volt a hibám, így lecsúsztam a dobogó második fokára, amit sajnos nehezen és rosszul viseltem. De ahogy előbb említettem, ezekből kell tanulni, és én tanultam is!

received_192786751656188.jpeg

Jövőre milyen terveid vannak?
Egy biztos, mindenképpen szeretném folytatni a versenyzést. A szlovákiai pályákon továbbra is hajtom majd a vasat, de hogy milyet az még a jövő zenéje.

Továbbá tervben van egy-két magyar szlalom verseny is, ahol lehet kicsit nagyobb tempót menni.

received_599061867181051.jpeg

Kik segítették a versenyzésed az idei szezonban?

Határ Attila, a párom egész évben mellettem volt és támogatott, ha szükség volt rá szerelet, nagyon sok hasznos tanáccsal látott el, mondhatom tőle tanultam mindent amit a pályán művelek. Remek "tanár"! Köszönök neki mindent, és még annál is többet. Nélküle nem értem volna el ilyen szép eredményeket!

Évközben Rozgonyi Csaba és a Tóth Autószerviz is támogatott, köszönöm nekik is a segítséget!

received_442414416585163.jpeg

Köszönöm, gratulálok és találkozzunk jövőre is!

Szólj hozzá

amatőr riportok HRC Riportok Hobby Rally Cup Vízvári Vivien